مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

خلاصه فصول هفتم و هشتم کتاب اداره امور عمومی تطبیقی (فرل هدی)

دانلود فایل ورد فصل 7

اداره امور عمومی تطبیقی (فرل هدی)

دانلود فایل ورد فصل 8

اداره امور عمومی تطبیقی (فرل هدی)

دانلود پاورپوینت فصل 7و8

دانلود موسیقی انتهایی فایل پاورپوینت


با سپاس از سرکار خانوم پورحسنی

نظرات 3 + ارسال نظر
دیلمی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:29

خواهش میکنم آقای سالاریان . من حس میکنم اینجوری زندگی میکنم نه روزمرگی. از لطفتون ممنون .

دیلمی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:48

سلام اقای سالاریان ، ممنون از زحماتتون. از خانم ناریانی هم تشکر میکنم بابت لطفشون . امیدوارم مطالب مفید باشه. سال نو مبارک .شاد و آرام باشید .

سلام
اگه همه مثه شما وظیفه شناس باشند دیگه کسی مشکلی نخواهد داشت

ماندانا ناریانی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:47

سپاس فراوون از شما و خانم پورحسنی. پیشاپیش نوروزتان پیروز. سال خوبی داشته باشین.

سلام
خواهش می کنم
انشالله سال خوبی برای همه دوستان باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد