مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

خوش بحال بعضیا و بد به حال بعضیا

و خوشا به حال آنانکه آشنا دارند و به راحتی تقلب می کنند


و بدا به حال ما که بی خودی زور میزنیم 2نمره کمتر یا بیشتر بگیریم


اما بی خیال زیاد سخت نگیر دوست من

نظرات 5 + ارسال نظر
متقلب جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:36

تقلب کردن جر بزه می خاد کسی که ریسک میکنه تقلب می کنه باید با کسی که منتظر از اسمون واسش جواب سوال بیاد خیلی فرق می کنه من تئوری های مدیریترو اصلن نخونده بودم سه صفحه اچار همرام بود سر جلسه کلاً همه رو نوشتم اخرش هم تقلبو ازم گرفت فکر کردین چکار کرد صفر داد بی عرضه بودن خودتون رو به دیگران نسبت ندهید پیشنهاد می کنم نظریه اسنادی رو در درس رفتار سازمانی یه بار دیگه مطالعه کنید شما در واقع باید در دوران کارشناسی تقلب رو یاد می گرفتید والان هم تکمیلش کنید

اولا سلام
دوما اینکه انسان باید آزاد و باعزت زندگی کنه...

اینکه شما تقلب می کنی و باعرضه هستی
و اینکه من تقلب نمی کنم و بی عرضه هستم
از دیدگاه شماست و قابل احترام

اما از دیدگاه من
شما تقلب می کنی چون یه آدم سطحی نگر هستی(البته مملکت ما اینجور آدم ها رو بیشتر می خواد)
اما من و دوستانم تقلب نمی کنم و سرم بالاست که نمراتم دست رنج کار خودمه، حالا کم یا زیادش دیگه مهم نیست، موقع خوابیدن خیالم راحته که حق کس دیگه ای رو ضایع نکردم...
همین....

سوما اینکه تو حتی جرات نمی کنی اسمت رو درست بنویسی، چون همیشه پشت صحنه هستی، اما من با افتخار به کاری که انجام می دم خودم رو معرفی می کنم...
یا علی

اسدیان سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:21

یک ترم زحمت بکش اون وقط میای داخل سالنی که سرتاسر استرس ماموران تفتیش با برترین تکنیک های حرکتی -رفتاری -فضای جلسه رو .......ادب - نظاکت -شخصیت.............واقعا جایگاه انسانها........................ چه کسی باید پاسخ بده.....

maghsoudi دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:16

b khatere yek mosht dolar

O LALA

ماندانا ناریانی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:24

سلام آقای سالاریان.حق با شماست.ماهم همه ی این تبعیضها رو میبینیم ولی هیچ کاری نمیشه کرد.آخه اینجا نمره ملاکه نه سواد... ولی آدم دلش میسوزه واسه خودش که اینقدر میشینه میخونه آخرش نمرش از خیلی ها کمتر میشه.به قول خودتون.بیخیال زیاد سخت نگیر دوست من!!!! این نیز بگذرد....

سلام
آدم میسوزه وقتی میبینه اونایی که ادعای خیلی چیزا رو دارن هم راه ناصواب رو برای رسیدن به اهداف مسخره ای چون نمره گرفتن انتخاب میکنن
آخه به چه قیمتی..........

ولش کن زیادی فلسفی شد
موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:46

کارشناسی از این شاکی بودیم که تبعیض جنسیتی بیداد میکنه اومدیم ارشد اون سر جاش هست هیچ تبعیض شخصیتی هم به اون اضافه شده.گناه ما اینه که کت وشلوار تنمون نمیکنیمو سنمون پایینتره.

آره والله
امروز این صحنه ها رو که دیدم
خیلی بهم برخورد.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد