مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

دانلود- کتاب مبانی مدیریت دولتی

بدلیل عدم ارائه کتاب در سطح شهرستان نوشهر و چالوس


فصول امتحانی (2و3و4) کتاب مبانی مدیریت دولتی - نوشته اسفندیار فرج وند

اسکن و قابل دانلود از لینک های ذیل می باشد...

37 مگابایت

لینک اول


لینک دوم


لینک سوم


مطالب همه لینک ها یکی است

نظرات 7 + ارسال نظر
کامران پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 18:38

دمت گرم با مراااااااام زحمت کشیدی....

کامران از مشهد

faryad3 یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:56

سلام
مرسی لطف کردین

MAH شنبه 11 دی‌ماه سال 1395 ساعت 14:39

سلام

تورو خدا اگه فصل یک و پنج رو دارید بذارید.کتاب گیر نمیاد.هفته دیگه امتحان دارم.

سلام
ندارم
دوستان اگه برام بفرستند من برای همه بچه های دیگه اپلود میکنم

ناصر یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 15:32

سلام خسه نباشید.یکی از مواد آزمون استخدامی که میخوام شرکت کنم مبانی مدیریت.لطف میکنید یه منبع رو معرفی کنید که بتونه موثر باشه. ممنونم عزیزم


سلام برادر
نمیدونم

علی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:30 http://qpnu.blogsky.com

با سلام و عرض ادب؛
دانشجوی مدیریت اجرایی قشم هستم. آقای سالاریان من ایمیل استاد پرهیزگار رو میخواستم اگر لطف کنید ممنون میشم. متاسفانه ایمیلشون از تو گوشیم پاک شده.
در صورت تمایل به ایمیلم بفرستید. مچکرم

فاطمه پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:00

ببخشید میشه دو فصل آخرش رو هم بزاری ؟
شدیدا بهش نیاز دارم :(

علیک سلام
ننننننننننننننننننه نمیشه

چون خودمم کتاب رو ندارم

همین رو داشتم اسکن کردم

فاطمه پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:25

خیلی خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد