مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، DISSERTATION.BLOGSKY.COM

ادگارد شاین - قرارداد روانشناختی بین کارفرما و کارمند

با تشکر از سرکار خانوم فاطمه مهرابی

و حسن سلیقه ایشان جهت تهیه خلاصه ارائه مبحث 

ادگارد شاین - قرارداد روانشناختی بین کارفرما و کارمند


لینک دریافت فایل ارائه

نظرات 2 + ارسال نظر
masomeh شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:37

سلام
ببخشید من پایان نامه ام در مورد قراردادروان شناختی هستش می خواستم از این مطلب استفاده کنم اگه ممکنه بگید از منبع خاصی برداشتین کتابی مقاله ای ممنون میشم که همراه با منبع درج کنم
ممنون میشم

سلام
تمام مطالب ارائه شده از کتاب های مدیریتی هستش
اسم این کتاب دقیقا خاطرم نیست
اما فکر کنم کتاب نظریه پردازان و مشاهیر مدیریت بود

علی عجم سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:15

با سلام و درود به همه دانش پژوهان گرامی
من دانشجوی ارشد مدیریت دولتی هستم. نیاز به یک پرسشنامه استاندارد که مولفه هم داشته باشه میخواستم در زمینه قراردادهای روانشناختی. اگر کمک کنید من رو خوشحال می شم

سلام متاسفانه ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد